قسم 3

{"widgetType": "right post text","widgetLabel": "قسم 3","widgetColor": "#CF000F","widgetCount": 6}

كارثة اسماء شريف

تتصدر اسماء شريف ترند مصر في بحث جوجل بعد وذلك بعد هجومها على فضيلة الشيخ الشعراوي.

كانت بداية القصة عندما طلبت على الفيس بوك ترشيح احد الدعاة لمتابعته؛
وقالت أسما: "صباح الخير عايزة أخد رأيكم في حاجة بقالي كتير معنديش ثقة في أغلب الشيوخ، كتير منهم مدعين ويا متشددين أوي يا خلطين الدين بالسياسة، نفسي أسمع حد معتدل محترم معلوماته مش مغلوطة، لسه في حد كده؟".

وصفت اسماء شريف الشيخ الشعراوي بالمتطرف

قالت أسماء شريف عبر حسابها على موقع "فيس بوك": "حصل بيني وبين شخص حوار أسأت فيه التعبير عن اللي عايزه أقوله و حساه، اتفهم كلامي علي أني انتقد فضيلة الشيخ متولي الشعراوي، أنا بتكلم من غير ما بحسب كلامي وأنا مقصدش بأي حال من الأحوال إني أغلط أو يوصل كلامي بشكل غلط كده، أنا مش بقيم فضيلة الإمام، أنا عمومًا عمري ما أحب أغلط في حد".

اعتذار الفنانة اسماء شريف

اعتذرت الفنانة عن الاسائة التي كانت موجهه لفضيلة الشيخ الشعراويوقالت انها كانت مجرد زلة لسان وانها لم تحسب كلامها بل كانت تتكلم بعفوية.
TAG

عن الكاتب :

هناك تعليقان (2)


الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *